Premena skupinovým cvičením

Naša Katka (42 rokov, matka 2 deti) si vyslúžila tričko a dva tréningy zadarmo. Budeme struční a zhrnieme to do holých faktov. Veľa slov netreba - stačí sa pozrieť

IMG_20190812_222714jpg

Čo ale chceme vyzdvihnúť je Katkina pravidelnosť. Jej premena trvala 6 mesiacov. Z toho trvalo asi mesiac a pol, kým Katka prešla našim programom “Škola pohybu”. Následne pokračovala a 4 a pol mesiaca chodila na SKUPINOVÉ CVIČENIA. To najlepšie je, že počet tréningov, ktoré za tú dobu vynechala, by ste spočitali na prstoch jednej ruky.

IMG_20190812_222534jpg

Podotýkame, že do tohoto obdobia spadajú aj letné prázdniny, dovolenky, či letné večery, ktoré vačšina ľudí trávi posedeniami s kamarátmi. No vynechať tréning? Taká možnosť pre Katku neexistovala. Výsledky nenechali na seba dlho čakať a krásna premena je na svete. Keď k tomu pridáme pravidelnú dochádzku, zaslúžila si naše makačské tričko bezpochyby. Možno to znie jednoducho, ale takáto poctivá dochádzka a takéto odhodlanie sa len tak nevidí. Sme na ňu hrdí. Nech teda slúži pre vás ostatných ako motivácia


meranie Katka Mitrikova august 2019jpg


Poďme teda na zaujímavé fakty Katkinej premeny:

  • Katka schudla vďaka pravidelnosti v tréningoch. Zmenila samozrejme aj stravovanie, na základe konzultovania s nami. Bola vo všetkom do bodky disciplínovaná
  • jej percento tuku kleslo z 22,7 % na 17,3%
  • Od prvej fotky (6. februára 2019) do najaktuálnejšej (5. augusta 2019) prešlo 6 mesiacov
  • Z tohto obdobia jej trvalo 6 týždňov absolvovať (u nás povinný program) “Školu pohybu”, kde sme sa naučili všetko potrebné na to, aby sme mohli pokračovať bezpečne a efektívne v skupinových cvičeniach
  • následne chodila (a stále samozrejme chodí :) ) výhradne na SKUPINOVÉ CVIČENIA, momentálne už nejakých 4 a pol mesiaca
  • aj keď chodí cvičiť “iba” skupinovo, spravila nie len krásne estetické, ale aj krásne silové pokroky. Napiklad jej pracovné váhy (váhy, s ktorými odcvičí celý tréning, nie maximálky) sa posunuli nasledovne:
  1. Drep z 25kg na 50kg
  2. Mŕtvy ťah s kettlebellom z 28kg na 48kg, a keďže ťažší kettlebell nemáme, prechádzame momentálne na trap bar
  3. Floor press zo 6 kg jednoručiek na 12 kg jednoručky
  4. Zhyby na hrazde zo 4 opakovaní s dopomocou odporovej gumy o sile 39kg na 6 opakovaní s dopomocou odporovej gumy o sile 18,5kg
  5. Hip thrust z 35kg na 65kg
  6. Klikovací test (maximum za 4 minúty) z 5 opakovaní na 24 opakovaní
  7. Bulharské drepy z 2x 3kg jednoručky na 2x 8kg jednoručky
  8. Kombinovaný čas planku (priamy plank na lakťoch + 2x bočný plank + priamy plank na rukách - bez prestávky) bol po cca 2 mesiacoch cvičenia na úrovni štandardu, momentálne je to 9 minút (2min.+2min.+2min.+1 min.)

Jedna radosť
Katke gratulujeme. Nasledujúce ciele máme stanovené. Makáme ďalej, ideme si po nich


recenziapng